Schade melden
Er zijn drie mogelijkheden waarmee u de schade bij ons kunt melden en het defecte product bij ons kunt aanleveren.
1) Afleveren bij ons op locatie
U kunt een afspraak maken en uw defecte product op ons bezoekadres aanleveren. Hierbij vult u een reparatieformulier in en krijgt u direct een vrijblijvende prijsopgave van ons. Gaat u akkoord met de prijsopgave dan kunnen wij u direct een reparatieduur aangeven.
Voordat u bij ons langskomt kunt u zelfs het reparatieformulier uitprinten, invullen en meenemen bij uw bezoek. Dit is niet verplicht.
In de meeste gevallen kan de reparatie direct worden uitgevoerd en kunt u uw product na circa 1 uur weer ophalen.
2) Reparatie bij u op locatie
Is uw toestel kapot en u heeft geen tijd om het toestel bij ons af te leveren, dan hebben wij de meest ideale oplossing voor u.
Na een afspraak kunnen wij het toestel bij u op het werk, thuis of een andere afgesproken locatie, ter plekke repareren door een van onze monteurs laten repareren.
U hoeft dan niet speciaal vrij te nemen van uw werk, uw vrije dag uit te besteden of uw andere prioriteiten opzij te schuiven voor het langsbrengen van de reparatie.
Wij komen gewoon naar u!
Vraag naar de mogelijkheden.
3) Uw product opsturen
Bent u niet in de gelegenheid om bij ons langs te komen en heeft u het zo druk dat het niet schikt dat wij bij u langskomen? Dan kunt u uiteraard altijd uw product naar ons opsturen, samen met een ingevuld reparatieformulier.
Neem voorafgaand aan het opsturen van uw product altijd eerst contact met ons op. Dit kan zowel telefonisch, als per e-mail en ook via ons contactformulier.
Om er zeker van te zijn dat uw product op de juiste wijze bij ons terecht komt willen wij u verzoeken om het product aangetekend of verzekerd op te sturen.