Schade melden

_home/informatie/schade melden

Er zijn drie mogelijkheden waarmee u de schade bij ons kunt melden en het defecte product bij ons kunt aanleveren. 

 

1) Afleveren op onze locatie

U kunt een afspraak maken en uw defecte product op ons bezoekadres aanleveren. Hierbij vult u een reparatieformulier in en krijgt u direct een vrijblijvende prijsopgave van ons. Gaat u akkoord met de prijsopgave dan kunnen wij u direct een reparatie duur aangeven.

Voordat u bij ons langskomt kunt u zelfs het reparatieformulier uitprinten, invullen en meenemen bij uw bezoek. Dit is niet verplicht.

 

In de meeste gevallen kan de reparatie direct worden uitgevoerd en kunt u uw product na circa 1 uur weer ophalen. Ook is er de mogelijkheid om op uw reparatie te wachten onder het genot van een kop koffie. 

 


2) Reparatie bij u op locatie

Is uw toestel kapot en u heeft geen tijd het toestel bij ons af te leveren, dan hebben wij de meest ideale oplossing voor uw. 

 

Na een afspraak kunnen wij het toestel bij u op het werk, thuis of een andere afgesproken locatie, ter plekke laten repareren door een van onze monteurs. 

 

U hoeft dan niet speciaal vrij te nemen van uw werk, uw vrije dag uit te besteden of uw andere prioriteiten opzij te schuiven voor het langsbrengen van de reparatie.

 

Wij komen gewoon naar u! 

 

Vraag naar de mogelijkheden.

 

 

3) Reparatie opsturen

Bent u niet in de gelegenheid om bij ons langs te komen en heeft u het zo druk dat het niet schikt dat wij bij u langskomen? Dan kunt u uiteraard altijd uw defecte product naar ons opsturen, samen met print van een correct ingevuld reparatieformulier.

 

Neem voorafgaand aan het opsturen van uw product altijd eerst contact met ons op. Dit kan zowel telefonisch, als per e-mail en ook via ons contactformulier

 

Om er zeker van te zijn dat uw product op de juiste wijze bij ons terecht komt willen wij u verzoeken om het product verzekerd op te sturen voor een bedrag van € 8,00 (PostNL).