top of page

Veelgestelde vragen

1. Ik weet niet precies wat de oorzaak is van mijn probleem, wat nu?

Wij zijn een gespecialiseerd bedrijf op het gebied van defecte elektronica. U kunt het defecte product bij ons langs brengen of wij kunnen bij u langskomen om de oorzaak van uw probleem te achterhalen. 

Ook kunt u ons altijd telefonisch bereiken om de symptomen van uw probleem aan ons voor te leggen. In 99% van de gevallen kunnen wij dan vaststellen wat de oorzaak is van uw probleem. Waarna wij de prijsopgave aan u kunnen geven om het defect te verhelpen.

 

2. Kan ik voor de verzekering een offerte of total loss verklaring krijgen?
Na het onderzoeken van uw defecte product kunnen wij voor u een vrijblijvende offerte of een total loss verklaring opstellen welke u kunt indienen bij uw verzekering.

 

3. Ik kan niet weg in verband met werk, kan er iemand naar mij komen?

Is uw toestel kapot en u heeft geen tijd of zin om het toestel bij ons af te leveren, dan hebben wij de meest ideale oplossing voor uw. 

Na een afspraak kunnen wij het toestel bij u op het werk, thuis of een andere afgesproken locatie, ter plekke repareren.

U hoeft dan niet speciaal vrij te nemen van uw werk, uw vrije dag uit te besteden of uw andere prioriteiten opzij te schuiven voor het langsbrengen van de reparatie.

 

Wij komen gewoon naar u! Neem hiervoor contact met ons op voor de mogelijkheden.

​

4. Mijn reparatie staat er niet bij, wat nu?
Wij hebben in onze prijslijsten de meest voorkomende reparaties opgenomen. Staat uw reparatie er niet bij? Geen nood! In bijna 99% van de gevallen kan uw defect gewoon verholpen worden. 
U kunt dan altijd vrijblijvend contact met ons opnemen en uw probleem c.q. defect aan ons voorleggen. Wij kunnen u dan meteen een prijsopgave geven van de reparatieprijs om het defect te verhelpen.

 

5. Hoeveel zijn de onderzoekskosten?

Aangezien wij een werkwijze van "No Cure No Pay" hanteren, hoeft u ook geen onderzoekskosten te betalen. Wanneer u een defect product bij ons langs brengt waarvan de oorzaak onbekend is, onderzoeken wij deze uiteraard volledig. Na onderzoek krijgt u telefonisch of per mail een terugkoppeling van ons wat de prijsopgave is om het defect te verhelpen. Gaat u akkoord met deze prijsopgave, dan zullen wij het defect verhelpen en rekent u het afgesproken bedrag af. Indien u de prijs te hoog vindt, dan kunt u het defecte product kosteloos weer ophalen. 

 

6. Kunnen mijn gegevens uit een defect toestel gehaald worden?
In het geval dat uw product dermate defect is dat het (economisch) niet meer rendabel is om het product te laten repareren, kunnen wij in de meeste gevallen nog wel uw gegevens redden. Wij kunnen het defecte product dan voor u uitlezen en uw gegevens (foto's, video's etc.) op een door u aangeleverde USB-stick of externe harde schijf opslaan. Neem hiervoor contact met ons op voor de mogelijkheden.

​

7. Is er hulp op afstand?

Mocht u tegen problemen aanlopen die eventueel op afstand kunnen worden verholpen, neem dan gerust contact met ons op. Nadat u met ons gebeld heeft, kunt u op onze downloads-pagina klikken op 'hulp op afstand' en de nodige software downloaden. Hierna kunnen wij met u mee kijken op uw computer en u direct helpen via Teamviewer. De bestede tijd wordt dan in rekening gebracht, waarvan u een factuur ontvangt.

​

8. Kan ik ook producten kopen bij BudgetFix?
Naast reparaties koopt en verkoopt BudgetFix ook producten. Onder het tabblad webshop kunt u alle producten vinden welke BudgetFix op dat moment in het assortiment te koop heeft. Heeft u vragen over deze producten of wilt u een van deze producten vrijblijvend bezichtigen, neem dan gerust contact met ons op.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.
bottom of page